Open books, not legs. Blow minds, not guys.

1. Hur gammal är du om fem år? För gammal, 26.
2. Vem var den sista du träffade? Pappa.
3. Hur lång är du? 161,5 cm hos doktorn och 163 cm på passet.
4. Vilken var den senaste film du sett? Såg två filmer igår, Into the blue och sen en jag inte minns namnet på.
5. Vem ringde du senast? Jag har inte ringt någon på ett tag, alla ringer mig. Den senaste var Alex.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Vadå svårt att fråga mig? Nu får du allt fråga det du undrar över :P Okej, ja men jag ska sova snart med :) Sov sött, puss!" Till Fredrik.
7. Var är dagens planer? Dagen är slut, morgondagen blir en lång sovmorgon, jobb och träna.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Det är oliakberoende på situation. Ett telefonsamtal är alltid trevligt, men ett sött sms tackar man inte nej till.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Någon timme sen när hon gick och la sig.
11. Vilken ögonfärg har du? Melerade, men mest blå och grå.
12. När vaknade du idag? 07.30 ringde monstermobilen.
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, vi döpte den till Nisse, sen fick den heta Kisse efter att den kissa i min systers säng.
14. Vilken är din favoritplats? There's no place like home.
15. Vilken plats föredrar du minst? Att åka själv hem på nätterna.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Om tio år har jag ett riktigt jobb, världens snyggaste lägenhet, största tänkabara plånbok, coolaste barnet och en råhet pappa till barnet ;)
17. Vad skrämde dig som barn? Skogen och det gör den fortfarande.
18. Vem fick dig att skratta senast? Alex.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja det är jag.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag har pyjamas, räknas det som kläder?
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 stycken :)
23. Hur många landskap har du bott i? En gång stockholmare, föralltid stockholmare.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Det var inte mitt fel, det var Andreas som lurade i mig skiten!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor, alltid. Fötter är så äckliga.
26. Är du social? Beror på vad man jämför med men rätt så social i alla fall.
27. Vilken är din favoritglass? BJ forever! Halfbaked!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hoppa av lycka sen skulle jag antingen spara eller flytta hemifrån direkt.
29. Tycker du om Kinamat? Flitelad kyckling med liiis och söt sul sås, nam nam :)
30. Tycker du om kaffe? Nej usch.
31. Vad dricker du till frukost? Te och juice.
32. Sover du på någon särskild sida? Har börjar sova på magen.
33. Kan du spela poker? Ja men inte något proffs.
34. Tycker du om att mysa? Bästa!
35. Är du en beroendemänniska? Alla har sina beroenden.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, nyårsafton är min och bara min dag!
37. Vill du ha barn? Förut: No way in hell. Nu: Ja och jag måste ha en pojke som jag kan klippa coola frisyrer på och köpa snygga kläder, inget rosa fluff och sånt fult.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska. Mi madre es loca är det jag kan än så länge.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv? Blir nog mest kläder.
42. Äger du dyra smycken? Ja några, 3000 är väl den dyraste.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Haha, tandborsten!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Känner så många olika som är roliga på olika sätt, alla kan få mig att skratta, annar är man läskigt tråkig.
46. Välj ett ärr på din kropp?Har nästan inga, har ett vid höger armveck som är från en hund som bet mig när jag åt ur dens matskål (jag var typ 1,5 år).
47. Vad har du för ringsignal? Labels and love - Fergie. Den är med i Sex and the city.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag tror inte det, mamma kanske har något.
49. Flirtar du mycket? Det vill jag inte påstå. Jag låter andra ta första steget om jag gillar det kan jag nog flirta tillbaka.
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Har ingen bild så den togs ingenstans.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, sånt kan någon mindre värdefull människa göra åt mig i så fall.
52. Har du fått fortkörningsböter? Har inte kört snabbare än 10 km/h, jävlar vad det gick!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Carries diary, men är inte klar än.
54. Läser du dagstidningen? Väldigt sällan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Dansar sällan nykter och nykter är man alltid i bilen.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar inte på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Några tal.
59. När var du i kyrkan senast? Två veckor sen ungefär, begravning <3.
60. Vilka personer utmanar du? Va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0