Dear haters, you should know that I'm writing this with my middle finger.

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Ja.
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Inte från båda hållen.
hur många har du varit kär i ? - Vart går gränsen för kär?
Är du kär just nu ? - Nej.
kysst någon av andra könen? - Menar du någon kille så ja.
- Tio frågor om dig själv
namn ? - Therese.
när fyller du år ? - 31 december.
några piercingar ? -Bara öronen.
vad har du på dig just nu ? - Leggings och linne.
vilken årstid är bäst ? - Alla har sina för- och nackdelar.
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - Vakna rätt tidigt men inte vara trött.
vad tycker du mest om hos dig själv ? - Ögonen har rätt fin färg.
vad är du bra på ? - HSvårt att komma på ångot jag är dålig på.
vem älskar du mest på denna jorden ? - Mina nära och kära.
sover du hellre själv än tillsammans med någon?- En sked då och då är aldrig fel.
- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig ? - Ingen.
vem är den roligaste av dina vänner ? - Jag vet inte, alla är roliga av olika anledningar.
vem är snyggast av dina vänner ? - Alex är ju snyggast i världen enligt henne så då får jag väl hålla med.
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Have you met me? ;)
- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast ? - Alla är lika nära.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Jodå, båda irreterar mig lika mycket.
vem är farligast i din familj ? - Katten?
vem ser roligast ut i din familj ? - Lillfyren när hon gör sin Moowgli min :P
vem är coolast ? - Jag?
har ni något husdjur ? - Kissekatt och storasyster har en hund.
vem står för underhållningen ? - Super mum.
vem sover du oftast med ? - Ingen i familjen får var ai mitt rum speciellt länge.
roligaste kvällen med familjen ? Det är väl julafton då?
10 frågor om idag
vad har du gjort ? - Stan med Alex, jobbat och fått ett totalt dampanfall på gammal klasskompis.
vad ska du göra nu ? - Sova snart.
dåligt idag ? - Idioterna!
vad har du ätit idag ? - Mer än vanligt.
har du duschat idag? - Nej.
är du trött nu? - Ja eller utmattad i alla fall.
vad händer i morgon? - Jobba sen hoppas ajg att jag får göra något kul.
går du i skolan? - Inte längre.
har du varit i skolan idag? - Nej.
- ANNAT
hur mår du just nu ? - Det funkar.
är du hungrig nu? - Usch nej.
vad är klockan just nu? - 21.16
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Alex.
Vem ringde du senast? - Alex.
Vem sms:a till dig senast? - Patrik.
Vem sms:a du till senast? - Patrik.
- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Nyss.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Nyss.
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Gillar det mesta i lagom mängd.
Har du sminkat dig idag? - Yes.
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja.
Vilket är ditt favoritband/artist? - Har inga favoriter.
Vad gillar du för musik? - Allt.

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Ja.
Har du fler än 3 jeans? - Ja.
Har du fler än 5 tröjor? - Men ja
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Ja
Använder du wax? - Nej klibbigt.
Använder du ögonskugga? - Ibland.
Använder du kajal? - Ja.
Använder du hårspray? - Sällan.
Använder du volymspray? - Nej.
Använder du mousse? - Bara om jag ska blåsa och fixa håret.
Använder du deodorant? - Ja.
Använder du skinspray? - Nej.
Använder du parfym? - Ja.
Använder du läppglans/läppstift? - Nej.
Använder du fondation? - Ja
Använder du rouge? - Ja.
Uppsatt hår eller hängande? - Olika beroende p om jag fixat det eller ej.
plattar/lockar du håret varje dag? - Inte varje dag.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? -Nej.
KÄRLEK
Är du kär just nu? - Nej.
Har du kysst någon ? - Ja?
Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk? - Med rätt person ja,
Vad hette din första flickvän/pojkvän ? - Jag har nog glömt det namnet.
Hur länge höll det? - Inte länge.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Olika från dag till dag.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha nej.
Har du varit tillsammans med någon som du sedan blev KK med?- Nopp
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammmans ? - Runt 25 kanske?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej haha
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Aldrig :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0