Hating me woun't make you pretty.

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? Ja! Många saker herregud haha!
Vilka länder besökte du? Turkiet gånger 2 imorgon.
Är det något du saknar sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? En riktig man!
Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? 17de september.
Största misstaget? Jag höll kvar dig när jag inte ville ha dig.
Har du varit sjuk eller skadat dig? En jävla hosta som inte släpper.
Bästa köpet? En resa.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och turkiet resan.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Alla nya vänner jag hittat.
Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2011?  Moves like Jagger.
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? Först ledsnare, men nu mycket gladare än någonsin.
Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren? Tänkt mer på mig!
Vad önskar du att du gjort mindre? Tänkt på andra!
Hur tillbringade du midsommarafton? Middag hemma med familj.
Hur många förhållanden? Gjorde mig av med ett och har inte riktigt startat något nytt än.
Favoritprogram på tv? Sex and the city forever in my heart.
Bästa boken du läste i sommar? Har inte läst någon bok än men jobbar på "det ska bli ett sant nöje att döda dig".
Största musikaliska upptäckten? Jag började lyssna på musik på riktigt den här sommaren.
Något du önskade och fick? En plattång.
Något du önskade dig men inte fick? Vet inte, livet är inte slut än och jag har inte bråttom.
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet? Tog det lugnt från dagen innan haha.
Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? Ja, jag och Glenn borde gått skilda vägar för länge sen!
Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2011? Sexy as hell.
Vad fick dig att må bra? Mina vänner :) Alexandra, Alex, Alexander, Sanna, Susanna, Carro, Hedda, Nicklas, Joakim, Kalle och det blir fler (;
Vem saknade du? Ingen.
De bästa nya människorna du träffade? Alex och Jocke.
Sommarens hetaste? Jag?
Sommarens kärlek? Min kärlek för nya kläder.
Sommarens besvikelse? Att en gamal pojkvän kan få en sån vidrig smak på tjejer efter mig, stackars feta flicka :D
Sommarens bästa? Resan imorgon tror jag nog, wooohoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0